Wednesday, May 19, 2010

Anniversery Couple 4Thn


Hari ni 16/04/ 2010 genap arr hari anniversery Couple aku yg ke 4thn urmm walaupun 4thn tu tllu singkat tpi bgitu byk dugaan phit manis cobaan yg aku lalui bersama dengan apez .. Dan aku tk sangka gak 18/04/2010 genap 1thn hari makayah apis dtg merisik heheh mmg tk sangka selang berapa hari je...apa pun aku berdoa semoga hubungan aku bertambah kuat dan kukuh serta bhgian hingga akhir hayat.Serta cepat2 naik plamin hehehe .. So sempurna hadiah hari anniversery aku apa erk aku dpt hahahah nk kasi thu ker urmmmm rasanye tk kot. Bak  kata aku sdiri Biar arr Rahsia ok kang  aku tujukan terkjut kowng heheheheh...... apa pun hadiah tu ckup bermakna bagi aku .. i love so much dears tenkui atas perghargaan kamu terhadap aku :)

2 comments:

AngahSayang2314 said...

wah..wah... 4 years yer...bagus2 hope kekal hingga hujung nyawa.... akak sebelum kawen 6 tahun tapi sekarang termasuk kawen dah 8 nak masuk 9thn

Sitihawa said...

owhh yker oklh thanks doa kan awa..
awa pun doakan akak yg sama gak erk :)

Search This Blog