Thursday, January 21, 2010

Dinner Tamco 2009

Seawal penimbaan aku kt dalam hotel spa sgway lagoon ,cntik gak hotel dia . msuk dri muka pintu owng hotel smbut dan dri start masuk smpi arr kdlm bilik air dia mmg mewah heheh maklum arr nma pun hotel kan , hotel ni adalh hotel 5bintang taw , klu tk caya gi arr try mginap hehe, mlm tu mkanan pilihan cina food , artis mlm tu nabil raja lawak , tpi tk dpt bgmbr gan dia sbb dia belah awal , benci2xxx :) dan klon micheal jackson , mmg real arr dia wt persmbahan tpergun aku tgok uhuhuh dinner mlm tu berakhir pd kul 12 tgh mlm .. :)
Time nie baru sampai so kita pose dlu heheh , bdk ni klu pose ala2 slmber jer sbb dia tk suka pose taw , so aku tgkp jer tu yg mcm ubi jer muka dia ..heheh ;) jahat aku kan ckp tunang sdiri ubi ... apa pun aku mmg mcm ni hepi jer ckp kikikik , alamak puji diri sdiri plk ;)
hahaha msti kelakar kan aku pakai , ala tkpe arr skli skala nk rasa ....;)
Pakaian Kami Time Gi Dinner Simple Jer , But OK arr , Kang Meletup Sgt Kalah Peserta yg bertanding kang ..heheh..mlm tu ada ptndingan pakai pling cntik tpi bukan aku arr menang owng lain arr ..heheh .. ;)
Tema Malam Dinner , Kelakar time ni smua dpt topeng ni tpi tk smua owng pkai bak kata owng malu2 arr konon..benci aku tgok , mlm tu aku hanya mjadi teman pasangan tunang aku ..hehe;)
wt pertama kali gi dinner cmpany dia so jadi sengan sikit gan kwn2 dia ..apa pun mmg best ;)

No comments:

Search This Blog