Thursday, January 27, 2011

Gong Xi Fa Cai

:: ElO hari ni baru start kerja uhuh dapa t cuti dari 2haribulan sampai 7haribln sempana R A YA C I N A yahoooo ... hikhik... dah tu time raya cina gan raya aidilfitri je dapat cuti lama klu tak kerja kerja kerja kadang2 sebulan 1 hari je cuti tu pun klu btl2 emergency baru arr hawa cuti klu tak kerja kerja lah,bak kata owng btul2 kuat berkerja hehe ::

:: so plan cuti R A Y A C I N A nie tak kemaner sebab nyer plan2 nk gi mandi2 alih2 satu umah kena demam dari nenek sampai arr ke cucu2 dan sis2 aku sekali terkena demam hehe tu arr makan limau banyak sangat alih2 kena demam so terpaksa arr cancel plan nk gi mandi2...nasib aku pun hampir nk kena demam disebabkan aku cepat2 makan antibotic so demam pun tk jadi nk datang cuma skrg ni aku mengalami sakit2 tekak je :) ... so sminggu dok umh aku tk gi kemaner pun ehmm bowing2xxx gila tpi my fmly aktiviti mgecat rumah so hilangkan bowing aku pun tolong arr sekali hehehe :) dan aktiviti menyelokar barang2 rumah untuk wedding aku yg akan datang ....






:: kita merancang so tuhan tentukan ::

No comments:

Search This Blog