Wednesday, May 19, 2010

Ulang tahun hari lahir Aku

11/05/2010 Hari ulang tahun kelahiran aku yg keberapa erk hihihi tu biar arr rahsia yg pasti aku mmg dh meningkat dewasa heheh dan akan menjadi hak milik kekal apez harap2 bgitu arr hendaknyer amin  :) aku sangat2 bersyukur kerna dipanjangkan umor sehingga hari nie dan aku bersyukur gan segala nikmat yg diberi oleh mu tuhan .. sempurna brday aku tkada apa yg istimewa just my fmly dan tunang aku wat makan-makan jer heheh,smua tu di plan ole tunang aku sdiri urmm , so pic tk dpt tgkp sbb smua tu blaku secara kebetulan , ylh igtkan dh bsr2 mcm ni tkada owng smbut brday kita kan alih2 ada plk heheh apa pun dia suka wt kejutan  heheh..so tu pun dh ckup bermkna bagi aku ..terima kasih sayang kerna mnghargai saya wat my fmly aku syang kowng ..muahmuah ...

2 comments:

AngahSayang2314 said...

Epy Besday hawa.. maaf ye tak sempat ucap last week sebab angah cuti emergency anak demam panas.. harap tak lambat ye..

Sitihawa said...

heheh tkada arr ok2 jer tenkui angah :)

Search This Blog