Monday, May 10, 2010

Selamat Hari Ibu .. 09/05/2010

aii ada plk aku , sibuk je kan hahah, biasa arr bakal nk jadi menantu kan2 ...tu ah; anak buah apez.heheh mak baru nk potong dia dh cekup keju tpi tuu,mmg tk blh thn heheh :)
Sempurna memyambut hari lahir mak apez skali heheh :) amboii2 umo terpapar si yen tangkap heheh..:)
nyam nyam kek berperisa mangga ...mmg sedap aku smpi 3kali mkn brtmbah hehehe....
inilah arr dia kek yg diberi oleh anak2nyer ... heheh
tangan sapa arr nie kan hehehe ,jeng jeng jeng :)

Time nie nk wt kejutan kat mak apez sempurnan sambutan hari ibu sedunia.Bagi MAK aku plak malam itu aku smbut gan fmly aku plk celebrate mkn mlm kat luar , bersama2 tapi sayang time tu tk bawa kemera so tk tgkp arr gmbr urmmm...msing2 lupa sungguh ala mklum arr last2 minit baru bbincang nk wt tu pun sis aku plan senyap2 ..... apa pun aku ucapakan selamat hari ibu wat mak aku yg paling aku sayang dan wat bakal mak mertua aku heheh ...semoga mereka dan bhagia selamat dunia akhirat serta sihat walafiat dan tk lupa gak kepada smua ibu2 dan bakal ibu-ibu :) ....

No comments:

Search This Blog