Thursday, May 20, 2010

Bowing nyerr apa erk nk cerita :)

Ah'aaa Hari nie agak bowing kt tmpt kerja adusss dok sowng2 apa lagi layan blog or facebooks jer arrrr , pastu mulut ada jer yg aku kunyah mkanan , urmmm... bertambah naik arr badan aku nie rasa2 mcm nk diet tpi tk blh arrr asal diet je sikit msti aku akan jatuh sakit seperti deman dan pitam2 satu badan .. urmmm dari dlu mmg mcm tu asal tk mkn 2 3 ari msti jatuh sakit , tu psl arr tk blh nk control mkn , asal perut berbunyi je satu bdan msti sakit lagi2 angin tangkp kat kepala , mmg naik pitam ... so nmpknyer tk blh arr aku nk diet sangat , agak2 sudah arr kan ... hehehhe :) bila aku ckp gan owng nk diet downg gelakkan aku , siap cakap nak wat apa diet2 ko dah kurus dh , mmg arr nmpk kurus di pic tpi hakikatnyer smua naik ... hehehe malu arr plk nk ckp tang mnr yg naik heheheh , diam2 udah erkkk :) .. Bila tgok pic lama2 aku nampk slim je hehehe tiba2 teringin pulak nak badan kurus balik sedang masa bdan aku kurus aku nk bdan naik sedikit , heheh tpi bukan naik sedikit naik banyak lorrrr ..hahahah :) tu yg geram .... apa pun sapa yg badan kurus jgn gatal2 mkn banyak control2 arr badan ... bak kata aku sdiri arrr badan tu sendiri akan naik ...lagi2 bila dh khwen comfrom naik puya hahahah ....^_^

No comments:

Search This Blog