Thursday, April 9, 2009

AkU daN Dia


AKU & DIA tlh ditemukn disatu tmpt yg kami tidak thu & kami tidak jajikn apa2 ptemuan, ptemuan kami secara xlgsung , smua ptemuan itu ditetukn oleh ilahi. aku menrima cintanye tu pda 16/04/2006 , spnjng iktn sbgi psgan kksih hbugn kami bgitu byk dugaan, phit mnis kami hurungi bsama.wlaupun hubungan kami hanya skadr 4tahun tpi kami belajr mjd sowng yg jjur dlm hbgan & hargai ssuatu yg amt bhrga dlm hidup. jika psngan kita tk prsiakan cinta kita so knp kita hrus prsiakan cinta dia , so belajar arr mghargai owng lain jika mahu owng lain hrgai kita dan jika mahu menerima seseowang dlm hidup trimalah baik buruk owng tu jika mahu owng tu menerima baik buruk diri kita. aku syng dia tramat2 bagi aku dia lah sgala2 nye dan bhrap dia lah yg terakhir bgi ku. TERIMA KASIH syang kerna terima aku seadanye dan ko tlh mmbuat diri ku tk pernah rasa kkurangan walaupun aku sedar aku bgitu byk kekurangan diri.aku bserah kpd ilahi smoga hbgan aku gan nye bhgia slamanye dan di jodohkan bsama.setiap cinta yg suci akan mdpt kberkatan dari allh s.w.t.Amin rabanaalamin ...

No comments:

Search This Blog